FANDOM

Володимир Ігорович Щелкунов — український громадський діяч

Життєпис Редагувати

Народився 16 травня 1957 року в місті Кривий Ріг Дніпропетровської області у робітничій сім’ї. Громадянин України.

У 1974 році, закінчивши з золотою медаллю середню школу міста Кривого Рогу, вступив на механіко-машинобудівний факультет Криворізького гірничорудного інституту. Вже в студентські роки він розпочав творчі пошуки у сфері економіки і управління виробництвом. Отримав диплом із відзнакою інженера-механіка. Був стипендіатом «Профсоюзів СРСР». Підсумком праці на виробництві у поєднанні з громадською роботою став захист кандидатської дисертації «Системи стратегічного управління у металургійній галузі».

Вітер «перебудовчих» змін він зустрів на посаді вперше обраного директора підприємства «Криворіжтепломережа», яке стало серйозним полігоном для апробації нової методології управління і ведення господарської діяльності. У 1989 — 1991 роках на посаді керівника Управління житлово-комунального господарства Володимир Щелкунов виявив вміння працювати в несприятливих, жорстких умовах, здійснювати керівництво в критичних ситуаціях, нетрадиційно мислити, оперативно приймати правильні рішення, наполегливо йти до поставленої мети.

З 1994 до 1995 року Володимир Щелкунов — керуючий справами Міністерства промисловості України.

З 1995 Комерційний директор Українського союзу промисловців і підприємців.

1997 – 2002 – 1-й віце-президент УСПП.

З 2000 – Президент Українського національного комітету Міжнародної торгової палати.

Директор інституту економіки та менеджменту Національного авіаційного університету.

З 1994 року постійно проживає в м. Києві.

Доктор економічних наук, професор, Академік Української Академії Наук.

Одружений. Має дітей та онуків. Безпартійний. Постійно проживає в Україні. Захоплюється риболовлею, полюванням.

Відзнаки Редагувати

Заслужений економіст України.

Нагороджений орденом «За заслуги» ІІ та III ступенів, відзнаками Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, золотою медаллю «За ефективне управління», відзнакою «Подяка мера міста Києва», «Орденом пошани» та іншими нагородами (всього 25 нагород).

Контакти Редагувати

  • +38 (044) 226-33-23
  • viAticcua.org

Посилання Редагувати

Випадкова вікі