FANDOM

Олександр Чумак, президент Асоціації приватних роботодавців

Народився 16.05.1968 в м. Вільнянськ, Запорізької області

Закінчив

  • Харківський авіаційний інститут ім. Жуковського (1985-1993), Факультет ракетно-космічної техніки, інженер-механік, двигуни літальних апаратів.
  • «Школа професійної освіти для бізнес асоціацій. Модуль G. Бізнес асоціації та СОТ» (2009) Особливості ведення бізнесу в умовах СОТ. Освітня програма представництва CIPE Україна (2012-2013) Розвиток потенціалу бізнес-асоціацій в Україні.
  • «Антикорупційні ініціативи в секторі МСБ. Антикорупційна експертиза» (2012) Навички проведення антикорупційної експертизи. Інструменти з протидії корупційним проявам.
  • «Управління залученням ресурсів та фандрейзинг бізнес асоціацій. Успішне написання грантових проектів» (2013) Навички розробки проектних заявок та управління проектним циклом.
  • «Громадський моніторинг та кампанії адвокасі. Основи регуляторної політики » (2013) Набуття знань та навичок учасників з питань моніторингу дій влади, організації ефективних кампаній адвокасі.
  • «Менеджмент громадських організацій» (22.01.2014) Управління громадськими організаціями. MASHAV, агенція Міжнародного

співробітництва з метою розвитку, Використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для просування малого бізнесу. Міністерства зовнішніх справ Ізраїлю, Ізраїль, Хайфа, листопад 2016

Стажування за кордоном

  • Королівство Нідерландів, програма «Методики зменшення адміністративного тиску на мікро-, малий та середній бізнес» проект міжнародної технічної допомоги поїздки «Навчальні програми професійного зростання» (Participant Training Program) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), травень 2015

Знання мов.

  • Українська - вільно, російська - вільно, англійська - зі словником

Трудова діяльність.

  • 1986-1988 Проходження служби у лавах Радянської Армії
  • 04.1993 до 1995 Молодший науковий співробітник Інститут проблем машинобудування НАН України, м. Харків. Сфера діяльності – воднева та метанова енергетика (заміщення природного газу на шахтний метан).
  • 1995-1996 Начальник відділу маркетингу у комерційній фірмі.
  • 1997-2003 Заступник директора комерційної фірми.
  • З 2003 - приватний підприємець
  • з 2005 директор ТОВ «Восток-Техсервіс»
  • з 2010 року засновник та Директор ТОВ «Чумак і партнери»
  • з лютого 2013 року – Керівник проектів у ХОГО «Асоціація приватних роботодавців».

з 02.2009 - член громадської організації

з 09.2010 - засновник та президент ХОГО «Асоціація приватних роботодавців».

Стаж громадської діяльності: 6 років

Травень 2013 року – ініціатор створення та координатор Коаліції малого та середнього бізнесу Харківської області

Серпень 2014 року – ініціатор та співзасновник «Харківської громадської люстраційної палати»

Січень 2015 – співзасновник «Національна платформа малого та середнього бізнесу»

Голова громадської ради при ГУ ДФС України у Харківській області.

Ключові кваліфікації Редагувати

  • Досвід роботи в недержавних організаціях.
  • Знання питань, пов'язаних зі спрощенням процедур реєстрації та регуляторних норм у сфері підприємництва. У питаннях оподаткування малого бізнесу.
  • Досвід у сфері проведення тренінгів та консультування індивідуальних підприємців, а також малих і середніх компаній з питань розвитку;
  • Досвід у сфері організації тренінгів та комунікаційних заходів для лідерів неприбуткових організацій (бізнес-асоціацій).
  • Досвід в організації та координації різних заходів щодо просування малого та середнього бізнесу на місцевому рівні, зокрема проведення конференцій, круглих столів, брифінгів, фокус груп і т.д.
  • Досвід розробки проектних заявок на національне і міжнародне фінансування; досвід

управління грантами.

  • Налагоджені зв'язки і досвід роботи з громадськими організаціями, органами влади, а також організаціями з підтримки бізнесу в Харківській області та у других регіонах.
  • Навички ведення публічних дискусій, участі у прес-конференціях та інтерв’ю, у т.ч. прямих ефірах.
  • Досвід проведення антикорупційних експертиз.
  • Досвід розробки та реалізації кампаній адвокасі у сфері підприємництва.
  • Досвід проведення превентивного громадського люстраційного відбору.

У травні 2013 року став ініціатором створення Коаліції малого та середнього бізнесу Харківської області». Координатор коаліції. З вересня 2012 року член робочої групи програми «Корупція, стоп!» Громадської ради при ГУ УМВС України у Харківській області. З грудня 2013 року голова комітету з питань протидії проявам корупції Громадської ради при ГУ МВС України у Харківській області. Жовтень 2013 – квітень 2014 року – антикорупційна адвокасі компанія «Захист прав та свобод підприємців у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно». (Методичний посібник) У 2013-2014 році проведено адвокасі кампанію по усуненню корупційних підстав при використанні підприємцями у своїй діяльності земельних ділянок у м. Валки Харківської області. У травні 2014 року ініційовано та проведено відкритий громадський конкурс на вакантну посаду начальника територіального органу Державної фіскальної служби України у Харківській області. 22 серпня кандидат від бізнес спільноти та громадськості області переміг у відборі кандидатів Громадської кадрової ради при ДФС України. 21 січня кандидат призначений в.о. начальника ГУ ДФС України у Харківській області. У жовтні 2014 року проект «Харківська громадська люстраційна палата» отримала 1-е місце у Першому всеукраїнському конкурсі антикорупційних проектів «Час діяти!» у номінації «Краща регіональна програма», що проводився ВГО «Народна люстрація». Березень 2015 року започатковано програму захисту бізнесу «Мій бізнес захищено!» Червень 2015 – лютий 2017 року реалізація проекту «Нові обличчя» за підтримки фонду European endowment for democracy - надання підтримки громадським активістам у поширенні інформації про їх діяльність серед широкої громадськості, підвищення їхнього рейтингу, серед широкого загалу. (Керівник проекту). Червень 2015 року – грудень 2016 року реалізовано проект "Станція Успіху": центр розвитку підприємницьких ініціатив ВПО у м. Харків у рамках програми «Новий відлік» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» (Керівник проекту). Неодноразово був членом Громадських рад при Харківській облдержадміністрації, при Головному управлінні Державної фіскальної служби України у Харківської області (голова Громадської ради), при ДФС України, при ГУ МВС України в Харківській області. Учасник конкурсу з відбору кандидатів на посаду заступника бізнес-омбудсмена (лютий 2015 року) Експерт Team Europe представництва Євросоюзу в Україні. Радник Голови Харківської обласної державної адміністрації Світлічної Ю.О. з питань розвитку підприємництва на громадських засадах.

Відзнаки Редагувати

Нагороджений грамотами:

  • Департаменту економіки та міжнародних відносин Харківської облдержадміністрації;
  • Харківської райдержадміністрації та Харківської районної ради

Тренер Редагувати

Автор тренінгів та семінарів (досвід тренерської діяльності 7 років):

  • «Мистецтво захисту бізнесу при перевірках»
  • «Безпека бізнес процесів для персоналу»
  • «Мистецтво ефективної презентації»

Публікації Редагувати

Маю публікації в журналі «Приватний підприємець» та журналі «Роботодавець», блог на lb.ua та korrespondent.net

У квітні 2013 року вийшов друком Путівник підприємця «Майстерня бізнесу», автор Олександр Чумак.

Посилання Редагувати

Інші ресурси:

Джерело Редагувати

Випадкова вікі