FANDOM

Володимир Чеповий

Володимир Чеповий

Володимир Віталійович Чеповий (народився 19 травня 1967 року в селі Цимбалівка Старосинявського району Хмельницької області) – український громадський діяч, підприємець та письменник.

Автор книг «БІЗНЕС — найчесніша ГРА», «ПЕРЕХРЕСТЯ», «Твоє ЩАСТЯ — вибір нової Цивілізації», «Я прокинувся щасливим».

Життєпис Редагувати

Дитинство Володимира пройшло у місті Черкаси, куди сім’я з двома синами переїхала у 1968 році у пошуках кращої долі. Батько працював токарем на заводі, а мати – нянею у дитячому садку.

В 1974—1982 Володимир навчався у Черкаській середній школі №2, а по закінченні восьмого класу поступив у Київське Суворовське військове училище, яке закінчив влітку 1984 року.

В 1984—1988 навчався у Київському Вищому загальновійськовому училищі на факультеті розвідки.

Службу у військах починає у 8-й бригаді спеціального призначення, що дислокувалась у місті Ізяслав Хмельницької області. Взимку 1990 року бригаду оперативно перекидають у місто Вазіані під Тбілісі. Після письмової відмови офіцерів і прапорщиків бригади брати участь у спланованих провокаціях та зачистках у Тбілісі, бригаду повертають в Україну, а багатьох офіцерів звільняють.

З травня 1990 року Володимир стає цивільною людиною і шукає своє нове призначення у час великих змін, коли розвалювався СРСР.

У 1992 році Володимир разом з командою вчорашніх офіцерів стає співзасновником Видавництва «Бліц-Інформ», яке починає видавати газети БІЗНЕС, Ділові Новини, НОВИНИ та журнали НАТАЛІ і КАПІТАЛ. Бізнес іде вдало і вже через кілька років компанія будує нові поліграфічні заводи Бліц-Принт, Бліц-Пак і Бліц-Флекс. У 2001 році у компанії вже працює 4 500 співробітників, а річний оборот складає 100 млн.$.

Восени 2001 року Володимир вимушений вийти з великого бізнесу і почати все з нуля. Ці обставини надихають його написати свою першу книгу «БІЗНЕС — найчесніша ГРА». Вже весною 2002 року Володимир з партнерами запускає новий проект Видавництво «КАРАВАН-Медіа», що починає випускати журнали «АрхІдея» і «Караван Історій – Україна».

Влітку 2004 року Володимир, разом з партнерами запускає новий медійний проект для ділової аудиторії «ЕКСПЕРТ-Україна». Восени приймає активну участь у «Помаранчевій Революції», розгортаючи з командою інформаційний блок Штабу у Будинку Профспілок.

У лютому 2005 року Володимир був запрошений на посаду Керівника служби Державного Секретаря України, де працював до осені 2005 року. Стрімкі події початку 2000-х років, включаючи «Помаранчеву Революцію», розкриті у його книзі «Я прокинувся щасливим».

Повернувшись у медійний бізнес, як співзасновник та президент холдингу «Медіа Інвест Груп», Володимир намагається знайти нові рушійні сили та сенси у діловому співтоваристві для побудови нової економіки у новій Україні. Своїми пошуками та знахідками він ділиться у філософській повісті «ПЕРЕХРЕСТЯ», яке вийшло новою книгою 08.08.08. «ПЕРЕХРЕСТЯ» стає справжнім відкриттям і друкується різними видавництвами загальним накладом більше 100.000 екземплярів.

З часу виходу книги «ПЕРЕХРЕСТЯ» Володимира починають запрошувати з доповідями на конференції та форуми, читати лекції і майстер-класи у ВНЗ та бізнес-клуби. Активна життєва позиція дає поштовх Володимиру, крім бізнесу, більше займатись громадською діяльністю.

Влітку 2012 року виходить наступна книга Володимира Чепового «Твоє Щастя — вибір нової Цивілізації» (розшифроване ПЕРЕХРЕСТЯ), де він ділиться своїм баченням Сенсу Людського Життя і проектними рішеннями, що просувають Україну у Щасливе МАЙБУТНЄ.

«Революція Гідності» і війна на сході України примушують Володимира поєднати військові знання з медійними і на посаді в/о заступника Секретаря РНБО у 2014 році будувати з нуля «Інформаційно-Аналітичний Центр РНБО».

З осені 2014 року по теперішній час Володимир Чеповий знову працює з діловим співтовариством України як шеф-редактор журналу БІЗНЕС та генеральний директор Видавництва Бліц-Інформ.

У січні 2015 року обраний Президентом «Української Бізнес Асоціації».

Віце-президент з питань розвитку МСБ в ГО «Інститут свобод бізнесу»

Джерело Редагувати

Власна інформація «Платформи».

Посилання Редагувати

Випадкова вікі