FANDOM

Tsoy

Володимир Цой

Володимир Валерійович Цой (народився 17 листопада 1966) — український підприємець і громадський діяч, співвласник і президент групи компаній «MTI».

Підприємницька діяльність Редагувати

У 1991 році очолив компанію «MTI» і з 1999 року обіймає посаду президента компанії.

У сферу інтересів В. Цоя входить дистрибуція комп'ютерної та офісної техніки; продаж взуття та аксесуарів; бутики преміум-класу.

До складу «MTI» входять мережі магазинів «Інтертоп», Ecco, Plato, Kidditop, а також мережі бутиків преміум-класу Ermenegildo Zegna і Bally.

Володимир Цой — учасник рейтингів найбагатших людей України:

  • 2015 (100-е місце, $26 млн.)[2]
  • 2012 (91-місце, $128 млн.)[3].
  • 2010 (121-місце, $47,9 млн.)[4].

Життєпис Редагувати

У 1989 році закінчив Київський інститут інженерів цивільної авіації за фахом «Технічна експлуатація радіоелектронного устаткування».

Відзнаки Редагувати

  • 2005 — «Людина року» за версією журналу «Компьютерное обозрение» у номінації «За найбільший внесок у розвиток ринку дистрибуції»[5].
  • 2009 — визнаний найкращим менеджером у номінації «Дистрибуція ІТ»[6]
  • 2011 — за підсумками 2010 зайняв 5-е місце в рейтингу «Успішні керівники українського бізнесу»[7].

Інше Редагувати

Одружений, має сина і трьох дочок.

Виноски Редагувати

  1. SUP_Presentation.pdf, 2016-06-01
  2. 100 самых богатых людей Украины. Полный список, ФОКУС
  3. focus.ua 200 найбагатших людей України — 2012. Рейтинг журналу «Фокус». (рос.)
  5. ko.com.ua Людина року 2005. Найвпливовіші персони українського IT-ринку. (рос.)
  6. delo.ua
  7. kontrakty.ua Успішні керівники 2010. (рос.)

Посилання Редагувати

Випадкова вікі