FANDOM

Центр політико-правових реформ (ЦППР) — громадська організація, недержавний аналітичний центр, створений у 1996 році.

Центр сприяє реформам у політико-правовій сфері задля утвердження в Україні демократії, верховенства права та належного урядування.

ЦППР є неурядовою, неприбутковою організацією, яка працює на загальнодержавному рівні — як у столиці, так і в регіонах України. Головний офіс ЦППР знаходиться у Києві. Є також відділення ЦППР у Львові.

Структура Редагувати

Органами загального управління є загальні збори та наглядова Рада. Орган контролю — контрольно-ревізійна комісія. Органи оперативного управління — правління, голова правління, виконавчий директор.

Наглядова рада Центру політико-правових реформ:

Правління:

Виконавчий директор — Степанов Микола Володимирович.

Аналітики Редагувати

Основний аналітичний склад ЦППР не змінювався впродовж більше як десяти останніх років. Ключові експерти, які модерують роботу за тематичними напрямками діяльності, є кандидатами юридичних наук та відомими експертами у своїх сферах в Україні. Постійно ведеться робота із пошуку та залучення до команди ЦППР молодих аналітиків серед кращих випускників кращих правничих шкіл України.

Історія Редагувати

В 1996 зародилася ідея створити аналітичний центр, який би міг, вивчивши досвід демократичних країн, будучи добре обізнаним у правовій доктрині, враховуючи національну специфіку, створити теоретичну модель оптимальної інституційної організації держави, розробити необхідні законопроекти, науково обґрунтувати свої ідеї та працювати над їх втіленням.

Так було засновано ЦППР, який 18 листопада 1996 року отримав Свідоцтво про реєстрацію.

Платіжні реквізити Редагувати

Підтримати діяльність ЦППР можна, перерахувавши кошти на його рахунок:[1]

Отримувач: ГО "Центр політико-правових реформ", код ЄДРПОУ 24583227, рахунок: № 26000168665001 у Філії "Розрахунковий центр" ПАТ КБ "ПриватБанк", МФО 320649, призначення платежу: благодійний внесок

Примітки Редагувати

  1. Підтримати нас | Центр політико-правових реформ (ЦППР), 6 квітня 2017

Посилання Редагувати

Випадкова вікі