FANDOM

Final UIF 2

Лого інституту

Громадська організація «Український інститут майбутнього» — незалежний аналітичний центр, спільний проект представників українського бізнесу, політики та громадського сектору. Заснований влітку 2016, ЄДРПОУ 40506138.

Мета Редагувати

  • прогнозування зміни та моделювання можливих сценаріїв розвитку подій в Україні;
  • оцінка українських подій;
  • формулювання рекомендацій до дій і пропонування рішень;
  • надання майданчика для дискусій на актуальні теми.

Структура Редагувати

  • Рада Засновників — визначає напрямки розвитку Інституту, формулює стратегію та контролює її втілення.
  • Наглядова Рада — контролює дотримання цінностей Інституту, займається розробкою короткострокових стратегій, контролює їх втілення.
  • Виконавча дирекція — займається безпосереднім виконанням стратегій, адміністративними питаннями.

По кожному з напрямків роботи Інституту на постійній основі працюють експерти. Інститут також залучає до роботи гостьових експертів.

Люди Редагувати

Засновники

Виконавча дирекція

Експерти:

Приміщення Редагувати

Інститут підтримує суспільно-важливі проекти та надає майданчик для їх реалізації. Приміщення Інституту має умови для проведення заходів різних форматів: прес-конференції, круглі столи, лекції. Зал вміщує до 100 осіб. Інститут надає зал безкоштовно під проекти, значимі для української спільноти та що реалізовуються не на комерційній основі.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі