FANDOM

Український союз промисловців і підприємців (УСПП) — всеукраїнська громадська неприбуткова організація, створена з метою захисту економічних та соціальних прав промисловців та підприємців України. УСПП був створений 15 лютого 1992.

Структура та історія Редагувати

УСПП є громадським неурядовим об’єднанням, куди входять організації ділових кіл країни та суб’єкти економічної діяльності усіх форм і видів – від великих вертикально інтегрованих корпорацій до малого й середнього бізнесу. Союз веде свою історію з 15 лютого 1992.

В складі УСПП працюють 29 регіональних відділень, 71 філія та 22 представництва, 34 комісії з різних питань. Серед асоційованих членів Союзу – 24 громадських організації, у тому числі союз хіміків; спілки будівельників та малих, середніх та приватизованих підприємств; асоціації міжнародних автомобільних перевізників, «Меблідеревпром», «Укроліяпром», «Укрлегпром», «Виноградарі та винороби України»; ліга нафтопромисловців; Українська аграрна конфедерація; організація «Міжнародна антитерористична єдність»; рада національних асоціацій товаровиробників тощо.

Склад Редагувати

Підприємства, які входять до складу УСПП, є гордістю країни. Це ДП «Антонов», ВО «Південний машинобудівний завод ім. О.М.Макарова», ПАТ «Азовмаш», Крюківський вагонобудівний завод, АТ «Радій», ПАТ «Завод «Лтава», компанія «РН Україна», підприємства асоціації «Укртютюн», ПрАТ «МТС», страхова компанія «Нафтогазстрах», Ічнянський молочноконсервний комбінат, Дніпровський завод мінеральних добрив, завод «РОСШИНА», Дніпровська операторська компанія, «Енком трейд Груп», підприємства «Анта Шиппінг», «КТС ГРУП», «Спецмаш», «Вайдіал» та інші[3].

Ключові особи Редагувати

У 1993–1999 роках Олексій Мірошниченко обіймав посади виконавчого директора, віце-президента Українського союзу промисловців і підприємців.

З 1999 президентом УСПП є Кінах Анатолій Кирилович

Діяльність Редагувати

На XV позачерговому з'їзді УСПП в листопаді 2017 був схвалений документ «Платформа економічного патріотизму», який розробила Антикризова рада громадських організацій України.

Посилання Редагувати