FANDOM

Українська Асоціація скрапленого газу LPG (Асоціація «УАСГ»), заснована в 2007 році, об’єднує інтереси національних і регіональних операторів України по реалізації скрапленого газу і газових технологій LPG.

Асоціація співпрацює з органами влади та управління з питань сприяння розвитку ринку скрапленого газу в Україні.

Контакти Редагувати

03035 Київ,Україна, вул. Механізаторів 2, оф. 302 тел. +38 099 617 62 04,+38 096 329 2283 http://www.uasg.com.ua, e-mail:uasg@i.ua

Хронологія подій Редагувати

Щорічний Конгрес Української Асоціації скрапленого газу «CONGRESS ULPGA 2017», який пройде 16-17 травня 2017 року у столичному готелі “Ramada Encore Kiev”.

Форум скрапленого газу “Congress ULPGA”, в попередні роки був наймасштабнішим галузевим заходом в Україні та одним з найбільших в СНД та Східній Європі. За цей час його відвідало близько 800 осіб з 27 країн світу.

Планується присутність на заході представників Європейської LPG Ассоціації, Ассоціації LPG Польщі та закордонних представництв в Україні, депутатів Верховної ради України, керівників міністерств та відомств України, а також представників українського та європейського ринку скрапленого газу.

Стан ринку Редагувати

2017 рік обіцяє продемонструвати рекордні обсяги продажів скрапленого газу. В об’єктиві «CONGRESS ULPGA 2017», прогнози ринку скрапленого газу на 2017 рік, обговорення актуальних тем розвитку. Державне регулювання, європейська інтеграція України в секторі скрапленого газу. Нові підходи до сегментів ринку. Реформування нормативної бази, спрощення проектування та забудови об’єктів газового господарства. Окрема частина заходу буде присвячена системі забезпечення українського ринку скрапленим газом. Проблематика та особливості поставок з Казахстану, Росії та Білорусії. Не менш актуальна і тема внутрішнього українського виробництва LPG та якості Автогазу. Будуть обговорюватися питання особливостей розвитку скрапленого газу в регіонах України, ціноутворення, фіскальна політика.

Люди Редагувати

Виконавчий директор УАСГ — Олег Широков

Випадкова вікі