FANDOM

Вадим Валерійович Трюхан (народився 9.1.1972 в селі Піскошине Веселівського району Запорізької області) — український дипломат і громадський діяч, голова правління ГО «Європейський рух України», екс-директор Координаційного бюро європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України.[1].

Освіта Редагувати

1997 — закінчив Інститут сходознавства та міжнародних відносин «Харківський колегіум», отримав диплом з відзнакою, спеціаліст з міжнародних відносин, референт-перекладач"

1998 — навчався в Коледжі міжнародної безпеки ім. Маршала (Гарміш-Партенкірхен, Німеччина).

2001 — закінчив Національну академію державного управління при Президентові України, отримав диплом магістра державного управління.

З 2011 до 2013 — аспірантура Національної академії державного управління при Президентові України, тема дослідження «Інституційне забезпечення європейської інтеграції»

Кар'єра Редагувати

1997–2008, 2011 — працював на дипломатичній службі України на різних дипломатичних посадах у Договірно-правовому управлінні, Секретаріаті Державного секретаря з питань європейської інтеграції, Консульському департаменті та департаменті Європейського Союзу МЗС України, а також у Головному управлінні зовнішньої політики Адміністрації Президента України.

У перервах:

2000–2001 — перебував у Місії ОБСЄ в Хорватії, а в 2002 — у Місії Ради Європи в Косово.

2008–10 — директор Координаційного бюро європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України.[2]

У 2010-11 — Посол з особливих доручень МЗС України.

2011-13 — аспірант кафедри європейської інтеграції Національної академії державного управління при Президентові України, за сумісництвом — експерт НУО «Інститут політичної освіти» (ІПО), координатор проекту «Майстерня європейської політики» (у ІПО), а також партнер у Адвокатській компанії «IMG Partners», керівник практики «Міжнародне та європейське право» (створив з нуля).

вересень-грудень 2013 — директор департаменту зовнішньоекономічних зв'язків Міністерства аграрної політики та продовольства, звільнився 2 грудня («за згодою сторін») у протест проти брутального розгону «Беркутом» молоді на майдані незалежності в ніч на 30 листопада та зупинки курсу на європейську інтеграцію.

Січень 2014-грудень 2015;— партнер юридичної фірми «Constructive lawyers», з червня також асоційований аналітик ГО «Міжнародний центр перспективних досліджень».

Має IV ранг державного службовця та дипломатичний ранг радника першого класу.

Володіє англійською та хорватською мовами.

Громадсько-політична діяльність Редагувати

Червень — липень 2014 — Голова правління ГО «Сила людей».

Квітень 2015 — обраний членом Політичної ради політичної партії «Сила людей», виконував обов'язки Голови Політради, а з 25 червня обраний заступником Голови політради.

Завершив свою каденцію в Політраді у квітні 2016 року, вийшов з партії на початку 2017 року.

З січня 2015 — Голова правління ГО «Європейський рух України».

Сім'я Редагувати

Одружений, син 2001 р.н.і донька 1996 р.н.

Відзнаки Редагувати

Нагороджений

  • Почесним подарунком (2006), Почесною грамотою Міністерства закордонних справ України (2007).
  • Почесною грамотою Кабінету Міністрів України (2009)

Примітки Редагувати

  1. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 1263-р
  2. Євромрії потрібен закон День, № 180, 8 жовтня 2008

Посилання Редагувати

Випадкова вікі