FANDOM

Popova

Тетяна Попова

Тетяна Попова — громадський діяч у сфері Інтернету, телекомунікацій та інформаційних технологій. Голова Ради Телекомунікаційної палати України.

З 2000 року займається розбудовою інформаційного суспільства в державі, розвитком цифрових технологій та створенням законодавчого поля, яке стоїть на засадах демократії та захисту свободи слова.

Тетяна була одним із засновників Інтернет асоціації України і протягом 15 років працювала в ній на громадських засадах, 13 років була Головю Правління.

Багато років була членом Консультативної ради з питань інформатизації при Верховній Раді України, Міжгалузевої ради з питань розвитку інформаційного суспільства, головним експертом РПР по впровадженню 3,4 G в Україні, активно трудиться у складі Громадської ради з питань інформаційно-комунікаційних технологій.

Наразі очолює раду Телекомунікаційної палати України.

Досягнення Редагувати

За її безпосередньої ініціативи та участі разом з педставникими ще семи компаній в 2000 році було створено Українську точку обміну трафіком, що дало поштовох бурхливому розвитку інтернет-технологій в Україні.

Приймала участь у розробці багатьох нормативних актів та законопроектів, зокрема проектів Законів України «Про перехоплення та моніторинг телекомунікацій», «Про затвердження основних засад розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2006 - 2015 роки», «Про електронну комерцію», «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», «Про радіочастотний ресурс України»,

Брала участь у розробці доповіді Президенту України «Про невідкладні заходи з розвитку інформаційного суспільства», Рекомендацій парламентських слухань з питань розвитку інформаційного суспільства в Україні, «Концепції розвитку Електронного урядування в Україні», «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», та багато інших документів.

Випадкова вікі