FANDOM

Дмитро Олексієнко

Дмитро Олексієнко

Дмитро Володимирович Олексієнко (народився 13 серпня 1976 року в місті Волноваха Донецької області) — український аудитор і громадський діяч.

Життєпис Редагувати

Народився в родині шахтаря.

Вищу освіту отримав у Донецькому національному технічному університеті за спеціальністю "Облік та аудит" у 1998 році.

Одразу після отримання диплома спеціаліста почав працювати в аудиторській фірмі "ДИКОМ-Аудит", м.Донецьк.

У 1999 році переїхав до Києва, де працював на посадах аудитора, провідного аудитора, директора департаменту аудита підприємств, заступника голови правління аудиторської фірми.

З 2007 року очолює Аудиторську фірму "ЕКСПЕРТ".

Одружений, виховує сина та доньку.

Вільно володіє англійською мовою.

Сертифікати Редагувати

  • сертифіката аудитора
  • диплом АССА з міжнародної фінансової звітності,
  • сертифікат внутрішнього аудитора,
  • дипломи Інституту професійних фінансових менеджерів з міжнародної фінансової звітності, внутрішнього аудиту, стратегічного та фінансового менеджменту.
  • Сертифікований бухгалтер-практик (Євразійська рада сертифікованих бухгалтерів та аудиторів).

  • З 2002 по 2014 роки – член у Спілка аудиторів України.
  • У 2006 був обраний до складу Правління Київського територіального відділення Спілки (КТВ САУ), де в 2008 році виконував обов’язки Голови. Командою Правління КТВ САУ було організовано дві конференції аудиторів (смт.Пуща-Водиця та смт.Ладинка), низку «круглих столів», започатковано «Кубок київського аудиту», організовано потужну протидію прийняттю корупційних законодавчих змін до Закону «Про аудиторську діяльність» авторства н.д. А.Яценка.
  • З 2002 — член у Федерація професійних бухгалтерів та аудиторів України (ФПБАУ). В березні 2008 року з’їздом ФПБАУ обрано до складу Ради, де обіймав посаду Віце-президента ФПБАУ та очолював Комітет зі стандартів та практики аудиту до 2014 року (перебування на посаді члена РАДИ ФПБАУ обмежено двома трирічними термінами поспіль). В цей період представляв Федерацію у відносинах з іноземними партнерами, зокрема, очолюючи делегації до науково-практичних конференцій у Польщі, Румунії, Білорусі, Угорщині, Великобританії, Російській Федерації, Міжнародному Конгресі бухгалтерів в Малайзії. Після оприлюднення Світовим банком у 2009 році Звіту про дотримання Стандартів та Кодексів (дослідження у галузі бухгалтерського обліку та аудиту), відповідно до рекомендацій світового Банку, очолюваним ним комітетом зі стандартів та практики аудиту ФПБАУ було розроблено проект Закону «Про аудиторську діяльність», який враховував всі вимоги європейського законодавства до аудиту та перспективи розвитку професії.
  • В 2016 році з’їздом знову обраний до складу Ради ФПБАУ, та очолив напрямок членства в Федерації.
  • З листопада 2009 року по квітень 2011 року був делегований до складу Аудиторської палати України від ДПАУ, де працював в Комісії з моніторингу та законодавчого регулювання аудиту. Під час перебування на посаді члена АПУ не пропустив жодного засідання палати та комісії. Брав участь в розробці змін до профільного Закону від АПУ. Був автором змін до Регламенту АПУ, які передбачали таємне голосування за виборні посади, оприлюднення фінансової звітності, кошторисів, протоколів та відеозаписів засідань, тощо (зміни не прийняті АПУ).
  • Входив до складу Громадських рад при Державній податковій адміністрації України (з 2006 року), Міністерстві доходів і зборів України, Фонду державного майна України,
  • був членом Консультаційної Ради з бухгалтерського обліку та аудиту на ринку цінних паперів при НКЦПФР,
  • є членом Громадської ради та Методологічної ради з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України.
  • З 2014 року є виконавчим директором Громадської спілки «Ліга аудиторів України».
  • З 2015 року є членом Ради ВГО «Асоціація платників податків України».
  • В листопаді 2014 обраний Головою Громадської ради при Державній фіскальній службі України відкритим голосуванням з поміж семи кандидатів. Чисельність Громадської ради при ДФС України на той момент становила 154 представників суб’єктів громадянського суспільства. * В 2015 та 2016 переобраний на цю посаду. Як голова Громадської ради включений до складу Колегії ДФС України. Діяльність Громадської ради є абсолютно прозорою: засідання відкриті, протоколи всіх засідань Ради та її комітетів розміщено на сайті ДФС, вхідна та вихідна кореспонденція Ради доступна її членам, всі рішення приймаються колегіально після належного обговорення. Спільними зусиллями членів Ради вирішується багато нагальних питань в галузі реалізації податкової та митної політики України. Звіт за 2014-2016рр. розміщено на сайті ДФС.

Відзнаки Редагувати

Має грамоти, дипломи та подяки державних органів і професійних організацій.

Контакти Редагувати

Джерело контактів:

Посилання Редагувати