FANDOM

Олексій Жмеренецький

Олексій Жмеренецький

Олексій Жмеренецький — системний аналітик, політичний експерт, громадський діяч.

Один з ініціаторів громадської платформи «Хартія майбутнього».

Співзасновник і лідер громадського руху «Україна - це Я», координатор ділового клубу «КОЛО».

Координував дослідження міжнародного досвіду створення вільних економічних зон, індустріальних і технологічних парків в структурі Національних проектів України.

Бере участь у законотворчій роботі, проводить публічні заходи.

Життєпис Редагувати

Народився 28.10.1986 в місті Ухта, Росія. В 1993 переїхав в Україну, місто Хмельницький.

Освіта:

  • 1993-2004 — навчався в НВО №9 в м. Хмельницькому.
  • закінчив Хмельницький національний університет (вступив в 2004 році, випускник факультету прикладної математики та комп'ютерних технологій)
  • закінчив Національну академію державного управління при Президентові України, випускник кафедри Електронного управління

З першого курсу член Студентської ради факультету.

2006 рік — член студентської ради університету.

2006 рік — заступник голови Студентської ради Хмельницького національного університету — організація, контроль та реалізація заходів за напрямком: здоровий спосіб життя, культурно-просвітницький та дозвілля, розвиток ораторських та лідерських здібностей, патріотичне виховання, інформаційне забезпечення, наукова діяльність, соціальний захист, охорона довкілля.

2007 рік — став заступником голови Молодіжного парламенту Хмельницької області — організація, контроль та реалізація заходів за напрямком: аналіз державної молодіжної політики, співробітництво громадських молодіжних об’єднань, охорона здоров’я та довкілля, проектна діяльність, корпоративне дозвілля, культурно-патріотичне виховання, міжнародне співробітництво, ґендерна рівність, соціальний захист та працевлаштування, організація форумів та круглих столів.

З 2007 — член молодіжної консультативної ради при Фонді Народонаселення ООН — участь у розробці планів, та проведені заходів Всеукраїнської молодіжної мережі студентського самоврядування та громадських організацій в галузі здорового способу життя, тренінгова діяльність, участь в розробці матеріалів з адвокації здорового способу життя, розвиток руху за здоровий спосіб життя, проектна діяльність.

2008 рік — член Колегії Всеукраїнської студентської ради при Міносвіти.

Переможець фіналу «Студентської республіки-2008», депутат Студентського парламенту України-2008.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі