FANDOM

Живицький Дмитро Олексійович

Дмитро Живицький

Дмитро Олексійович Живицький (17 вересня 1982 року, Суми, Українська РСР) — керівник апарату Сумської обласної державної адміністрації.

Життєпис Редагувати

Освіта

1999—2004 р.р.: Сумський Державний Університет, інженерний факультет, спеціальність: «обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів», спеціалізація: «машини і апарати хімічних та газо- нафтопереробних виробництв». Здобув кваліфікацію «магістр», диплом з відзнакою.

2004 р.: з відзнакою захистив науково-дослідну роботу на тему: «Аналіз методів утилізації парів світлих нафтопродуктів під час зберігання на нафтових базах». Розробив ежекційну установку для поглинанню парів бензинів при зберіганні на нафтових базах.

Додаткове навчання, стажування

Листопад-грудень 2006 р.: Школа Лідерів. Варшава (Яхранка), Польща.

Травень 2008 р.: Стокгольм, Швеція. Стажування у Парламенті Швеції. Вивчення взаємодії законодавчих органів Швеції з іншими органами державної влади та громадськістю.

2010, 2012, 2014 рр.: Лугано, Швейцарія, стажування у торгово-промисловій палаті кантона Тічіно («Camera dі commercio») та у Секції ліберально-радикальної партії («PLR Origlio»).

Жовтень-листопад 2013 р.: Кельн, Німеччина, TUV Rheinland Akademie GmbH, програма підвищення кваліфікації управлінських кадрів федерального міністерства Економіки та технологій Німеччини (мова навчання та стажування -англійська).

Липень-жовтень 2014 р.: Школа політичних лідерів країн східного партнерства. Київ-Варшава. Мова навчання — англійська. В рамках навчання відбувалось стажування у Київській міській раді, у Парламенті та АП Польщі, брав участь у конференції ОБСЄ (Human dimension implementation meeting 2014)

Травень — вересень 2015 р.: Києво-могилянська бізнес школа (kmbs) — участь у освітньому проекті «Школа мерів», та стажування у муніципалітетах польських міст: Краків, Люблін, Познань на запрошення Асоціації міст Польщі.

Вересень 2016 р.: Київ, учасник 13 щорічної зустрічі «Ялтинська Європейська Стратегія».

Лютий-березень 2017 р.: Києво-могилянська бізнес школа (kmbs) — участь у проекті «Develop Ukraine», пройшов підготовку у «Школі кластерного розвитку» та Level Up, отримав сертифікат кластерного менеджера.

Кар'єра

Вересень 2001 — лютий 2002 р.: ТОВ «Сумчанка — Тепігтар» — Виробництво гофрокартону. Робочий. Серпень 2002 — квітень 2005 р.:

Відкрите акціонерне товариство «Суминафтопродукт», заступник технічного директора з експлуатації та ремонту нафтобазового господарства і АЗС. (56 бензинових заправок, 11 газових, 10 нафтобазових господарств, 1 АГНКС)

Квітень 2005 — липень 2005 р.: ВАТ «СМНВО ім. Фрунзе» — одне з найбільших у Європі машинобудівних комплексів по випуску обладнання для нафтової, газової, атомної та хімічної промисловості. Інженер-конструктор спеціального конструкторського бюро турбокомпресорних машин. Відділ газоперекачувальних агрегатів

Грудень 2005 — квітень 2016 р.: Фізична особа-підприємець. Інженерно-технічний центр «Сучасні Технології Безпеки». Монтаж та обслуговування технічних засобів охорони, автоматики та багатоквартирних домофонних систем Квітень 2016 — теп. час: Сумська обласна державна адміністрація. Керівник апарату, заступник голови

09.2001 — 09.2002: робітник картонажного цеха товариства з обмеженою відповідальністю «Сумчанка Тепігтар», м. Суми

08.2002 — 04.2005: заступник технічного директора з експлуатації та ремонту нафтобазового господарства і АЗС технічної служби Відкритого акціонерного товариства «Суминафтопродукт», м. Суми

04.2005 — 07.2005: інженер-конструктор третьої категорії конструкторського відділу № 318 ГПА СКБ ТКМ Відкритого акціонерного товариства «Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання ім. М. В. Фрунзе», м. Суми

07.2005 — 12.2005: перебував на обліку в Сумському міському центрі зайнятості населення, м. Суми

12.2005 — 04.2016: фізична особа-приватний підприємець, м. Суми

04.2016 — 04.2016: консультант патронатної служби голови Сумської обласної державної адміністрації, м. Суми

04.2016: — і станом на січень 2019: керівник апарату Сумської обласної державної адміністрації, м. Суми

Родина

Одружений. Має двох доньок.

Захоплення

Активний туризм, зміна системи в Україні, гірські лижі, велосипед, подорожі, політика, місцевий розвиток, саморозвиток та самоосвіта

Громадська і політична діяльність Редагувати

2005—2009: Голова сумської обласної організації, член ради ВМГО «Молодіжний Союз Наша Україна»

Був членом тимчасового національного оргкомітету по створенню нової політичної сили (потім ПП «Сила людей»), був кандидатом у народні депутати України за списком «Сили людей» у 2013 році, вів команду до Сумської міської ради на місцевих виборах у 2015 році.[1]

2014—2016: Заступник голови ГО «Сумське об'єднання роботодавців», член ради підприємців при Сумській ОДА

2015—2016: Президент ГО «Агенція міського розвитку», м. Суми. Робота над проектами розвитку м. Суми

Червень 2017 — теп. час: Член правління ГО «Клуб випускників Школи мерів»

Здобутки Редагувати

Пішов працювати робочим нічної зміни під час навчання на денній формі в університеті, потім з 19 років працював на керівній посаді за фахом. Багато навчався та стажувався за кордоном, але не поїхав туди жити та працювати, (його рідна сестра в свій час була змушена це зробити і є громадянкою іншої держави) а він прагне зробити так, щоб в Україні було краще ніж в інших країнах і мріє, щоб його діти жили в Україні, але забороняти їм зробити власний вибір не буде, тому має час, щоб створити такі умови, щоб вибір дітей був очевидним на користь нашої рідної України.

Вперше в Україні під керівництвом Живицького Дмитро Олексійович у 2017 було розроблено та прийнято обласну програму «соціального замовлення», яка зараз успішно реалізовується у Сумській області (це є реалізацією досвіду, отриманого під час стажування у ГО Польщі у 2005 році) та вперше в Україні закупівля соціальних послуг відбулася через систему PROZORRO, у 2018 році сума коштів збільшилась у 2 рази, перелік послуг значно розширився.

У тісній співпраці з громадськими об'єднаннями було розроблено інноваційний механізм використання, проходження та контролю грантових коштів Глобального фонду в Україні в сфері громадського здоров'я. Розроблений нами механізм застосовується Глобальним Фондом вперше в світі. Якщо модель виявиться успішною (а ми очікуємо що так і буде), то вона буде застосована для усієї України та інших країн, в яких працює Глобальний фонд.

Активізація роботи зі стейкхолдерами щодо реалізації реформи децентралізації на Сумщині, активна співпраця з міжнародними донорами та фондами.

Виведення Сумщини на перше місце в загальноукраїнському рейтингу легкості ведення бізнесу Regional Doing Business. Налагоджено тісну взаємодію з громадськими організаціями як місцевими так і всеукраїнськими, йде постійна робота над формуванням позитивного іміджу державної служби та органів державної виконавчої влади.

Сумська ОДА стала лідером в Україні в питаннях запобігання та протидії корупції, завдяки чому вона є єдиною облдержадміністрацією, яку було обрано USAID для реалізації проекту підтримки лідерів у запобіганні корупції. Також це перша ОДА, яка почала працювати з ініціативою COST щодо контролю за виконанням робіт на об'єктах інфраструктури.

Розпочато співпрацю з «Українським кризовим медіацентром» щодо формування стратегії зовнішньої та внутрішньої комунікації Сумської ОДА.

Керівник апарату Сумської ОДА

Живицький, як керівник апарату Сумської ОДА здійснює загальне керівництво апаратом Сумської обласної державної адміністрації, забезпечує в області координацію заходів з питань удосконалення державного управління, запобігання корупції, комунікації з громадськістю, житлово-комунального господарства енергозбереження та паливно-енергетичного комплексу, промоції та туризму, розвитку архівної справи, внутрішнього аудиту.

У рамках забезпечення реалізації на території Сумської області програмових документів Кабінету Міністрів України, зокрема у сфері підвищення якості державного управління та державних послуг, Живицький Д. О. ефективно організовує роботу підпорядкованих державних органів щодо забезпечення реалізації реформи децентралізації, а саме: створення умов для формування спроможних територіальних громад, здійснення підтримки розвитку об'єднаних територіальних громад шляхом залучення організаційно-кадрових ресурсів, надання правової допомоги тощо.

Легкість ведення бізнесу: Сумщина зайняла 1 місце за легкістю ведення бізнесу серед інших регіонів України, що підтвердилось дослідженнями Офісу ефективного регулювання та Спілки українських підприємств в рейтингу «Регіональний Doing Business». Це відбулося завдяки активній та принциповій, іноді жорсткій позиції Живицького Д. О. в взаємовідносинах енергетичних монополістів (Обленерго та Облгаз) з бізнесом області. Він брав участь у всеукраїнських заходах, телеефірах, круглих столах, обговореннях, завдяки яким було недопущене збільшення вартості приєднання до електромереж на Сумщині більше ніж у 5 разів.

Живицький Д. О. є ініціатором запровадження у практичну діяльність державних органів області нових та сучасних форм роботи, використання новітніх засобів ділової комунікації (кластерів). Наразі активно працюють кластерні ініціативи по створенню кластерів в таких галузях: IT, машинобудування, ЖКГ, туризму, сільгосппереробки, ягідництва. Зокрема, з метою забезпечення прозорості та доступності публічної служби, популяризації її в молодіжному середовищі, формування позитивного іміджу державної служби у державних органах Сумської області у 2017 році впроваджено проект «Публічна служба: сучасний формат», який передбачає стажування молоді на посадах різних рівнів та категорій.

Відповідно до Концепції розвитку системи громадського здоров'я в Україні, схвалену розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 р. № 1002-р, за ініціативи Дмитра Живицького, згідно з розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 15.12.2017№ 740-ОД було створено вперше в Україні на регіональному рівні державну установу «Сумський обласний центр громадського здоров'я». Центр — єдина установа в плані розбудови громадського здоров'я, модель якої передбачає отримання певної інституційної автономії через забезпечення державних гарантій реалізації реформи системи громадського здоров'я на регіональному рівні та фінансової підтримки за рахунок місцевих бюджетів. Як партнер міжнародних донорів та інституція нового змісту ДУ «Сумський обласний центр громадського здоров'я» може стати першим прототипом бюджетної установи, яка спрямована не на «проїдання» бюджету, а на проектно-цільовий принцип виконання конкретних завдань та отримання на кожному етапі своєї роботи реальних результатів. Державною установою «Сумський обласний центр громадського здоров'я» у рамках реалізації проекту Глобального фонду отримано субгрант, програмний бюджет якого складає 7 749 871,27 грн. Керівником апарату Сумської обласної державної адміністрації Живицьким Д. О. було взято активну роль на етапі утворення і становлення діяльності зазначеного центру.

15 березня 2018 року між Сумською обласною державною адміністрацією та проектом "Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія», що реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), підписано меморандум про співпрацю, який спрямований на запровадження в регіоні передових міжнародних практик запобігання корупції на належної практики комунікації щодо підвищення рівня відкритості та доброчесності органів державної влади. USAID обрало у якості партнера для реалізації Проекту Сумську обласну державну адміністрацію за результатами переговорів з її керівництвом, у тому числі завдяки ініціативі Живицького Д. О. Додатково у квітні 2018 року було підписано меморандум між Сумською обласною державною адміністрацією та ініціативою COST щодо моніторингу та контролю за будівництвом і ремонтом доріг на Сумщині.

Останнім приділяється значна увага розвитку громадянського суспільства: вперше на території області проведено обласний Форум інститутів громадянського суспільства (21.12.2017), впроваджена практика використання механізму соціального замовлення з надання соціальних послуг (відповідно до Обласної цільової соціальної програми розв'язання пріоритетних проблем з використанням механізму соціального замовлення на 2017 рік з фінансуванням 381 тис. гривень), затверджена відповідна обласна програма на 2018 рік загальним обсягом фінансування 686 тис. гривень. У тісній співпраці між Сумською обласною державною адміністрацією та громадськими організаціями Сумщини було створено перший громадський «Розумний хаб» у м. Суми [2].

З метою вирішення проблем інформаційного простору Сумської області, у першу чергу прикордонних районів, на території Сумщини завдяки послідовній позиції Живицького Д. О. активно впроваджуються заходи зі створення мережі «Радіо громад», а саме: міста Білопілля, Глухів, Ромни, Охтирка, Тростянець; Буринський, Кролевецький, Недригайлівський, Путивльський, Сумський райони, Краснопільська ОТГ розпочали підготовчу роботу щодо реалізації проекту. У жовтні 2017 року м. Ромни, першими в Укпраїні вже отримали свою радіочастоту; Глухівська радіокомпанія подала необхідний пакет документів на прорахування частот. Наразі керівники студій радіомовлення у Білопільському районі, містах Глухів, Охтирка і Тростянець отримали ліцензії Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення на розбудову ФМ-мовлення у своїх населених пунктах. Робоча група з питань розвитку інформаційного простору, інформаційної безпеки та прорахунку частот на телерадіомовлення для Сумської області, що створена при облдержадміністрації, надала КП «Телерадіокомпанія «Акцент» та ПрАТ «Телеком-Сервіс» консультації щодо прорахунку радіочастот для м. Шостки.

Живицький Д. О. виступив координатором організаційних зусиль на підтримку місцевого книговидання та розповсюдження книжкової продукції, уперше за останні 15 років у 2017 році на зазначені цілі було спрямовано 934 тис. гривень, що значно переважає показники всіх попередній років. Організовано підготовку і надруковано 10 масштабних книжкових проектів накладом 5587 примірників. Усі видання 100 % передано до навчальних, бібліотечних та музейних закладів області. Протягом року було проведено понад 60 презентацій книг місцевих авторів. Сумською обласною державною адміністрацією спільно з районними державними адміністраціями, міськими виконавчими комітетами, місцевими волонтерськими організаціями проведено збір документальної інформації, ілюстративних та фотоматеріалів для підготовки книги про учасників АТО — уродженців Сумщини, які є прикладом успішної адаптації у суспільному житті після демобілізації. Під керівництвом Живицького Д. О. в Сумській області проведено широку інформаційно-роз'яснювальну роботу щодо реалізації заходів з підвищення енергоефективності та енергозбереження, вжито заходів для встановлення та коригування економічно обґрунтованих тарифів всіма підприємствами галузі житлово-комунального господарства (на 97 % більше у порівнянні з 2016 роком). Так, в області з початку дії програми «теплих кредитів» видано 23716 кредитів на суму 341,71 млн гривень: Сумщина посіла лідируюче місце в загальнодержавному рейтингу за кількістю оформлених кредитів та третє місце за обсягами залучених коштів. За ініціативи Дмитра Живицького було проведено три міжнародні «форуми з питань енергозбереження та енергоефективності», та у 2018 році буде проведено енергоаудит найбільш енергоємних будівель комунальної власності обласної громади. Йде активна підготовча робота щодо впровадження механізму енергосервісу в Сумській області.

За ініціативи Дмитра Живицького у 2017 році було внесено зміни до структури Сумської ОДА та створено самостійний виокремлений структурний підрозділ «Відділ туризму», який з 2018 року розширив функції і став «Відділом промоції та туризму». З метою реалізації природно-рекреаційного та соціально-економічного потенціалу Сумської області під керівництвом керівника апарату Сумської обласної державної адміністрації Живицького Д. О. вперше було розроблено Програму сталого розвитку туризму в Сумській області на 2018—2022 роки. У рамках виконання зазначеної програми проведено форум «Google: Цифрове перетворення Сумщини». Налагоджено співпрацю з представниками Google inc., щодо інформаційного наповнення та якісної присутності туристичних ресурсів області в мережі Інтернет. Проведено туристичний форум «Туристичний кластер Сумщини — перспективи та он-лайн просування» спільно з ГО «Рада молодих вчених» по програмі, що реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Результатом якого стало формування команд по створенню туристичних кластерів в області. Сумщина представила свої напрацювання на найбільшій міжнародній туристичній виставці країни UITT'2018 «Україна — подорожі та туризм» в м. Київ. У 2018 році виділені кошти обласного бюджету та йде активна робота по розробці туристичної стратегії та бренду Сумщини. Результатом іміджевого прес-туру «ОpeningUkraine» туристичними об'єктами стали публікації про туристичну привабливість Сумщини в Сербії, Китаї, Білорусі, Молдові та Іспанії. Визначено найбільш пріоритетні туристичні локації Сумської області, на яких зосереджується основна промоційна увага, розпочато функціонування єдиного інформаційно-туристичного інтернет-ресурсу на Сумщині. Вперше було розроблено інформаційно-презентаційні матеріали про Сумську область (унікальна книга та короткі відеофільми про Сумську область та туристичний потенціал). В планах є створення кінокомісії та участь у проекті «Креативна Європа» для активізації креативних індустрій та створення інформаційно-туристичного хабу у формі відкритого простору та інформаційного центру для активізації економічного зростання завдяки креативним індустріям.

Зазначені заходи керівника апарату Сумської обласної державної адміністрації Живицького Д. О. дозволяють налагоджувати тісну співпрацю між органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та громадянським суспільством, міжнародними організаціями, організаціями національних меншин, формують довірливі та партнерські стосунки між ними, сприяють ефективній реалізації державної регіональної політики у названих сферах суспільно-політичного та соціально-економічного життя Сумської області. Нагороди

Відзнаки Редагувати

За час роботи Живицький Д. О. нагороджувався

  • Почесною грамотою голови Сумської обласної державної адміністрації (2018),
  • Почесною грамотою Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (2018),
  • почесною грамотою Кабінету міністрів України,
  • має інші відзнаки.

Примітки Редагувати

Посилання Редагувати

Інтерв'ю: