FANDOM

Теодор Дяків

Теодор Дяків

Теодор Олексійович Дяків — український громадський діяч. У сфері інтересів — правозахисні питанням, питанняі зміни політичної системи, формування і функціонування ключових інститутів держави в Україні.

Життєпис Редагувати

Народився 8 березня 1957 року в селі П’ятничани Стрийського р-ну Львівської області. Не одружений.

У жовтні 1979 року закінчив Державний інститут «Львівська Політехніка», факультет електромеханіки.

 З листопада 1979р. до грудня 1981р. – проходив службу в армії, спочатку командир взводу, потім командир роти.

Трудову діяльність розпочав з 1981-го року по 1983 рік – працював на ВО «Іскра» у Львові, на посаді інженера, згодом був начальником дільниці.

З 1983го року по 1990 рік – працював у Державному інституті «Львівська Політехніка» на посадах: інженера, молодшого наукового, наукового та старшого наукового співробітника науково-дослідної частини інституту.

Теодор Дяків автор 12-ти винаходів, 25 наукових публікацій з проблем практичного застосування катодолюмінісценції.

З жовтня 1990р. – працює директором товариства з обмеженою відповідальністю  «Формула».

У листопаді 1998 році Теодор Дяків очолив приватне підприємство «Формула – плюс».

Громадською діяльністю почав займатися у 1998 році, коли став заступником Ради Асоціації платників податків Львівської області, а з липня 2005р. –  обраний головою Правління Асоціації платників податків Львівської області.

Теодор Дяків член Ради Асоціації роботодавців Львівської області.

З вересня 2005р. до липня 2006 р. Теодор Дяків був головою комісії з розгляду  спірних питань Громадської колегії при ДПА у Львівській області,  член Комітету підприємців Львівщини, координатор з питань взаємодії Комітету з митними органами.

 З 1997-го року  до січня 2006 рік був членом партії «Реформи і Порядок».

У 2006 році був обраний у депутати Львівської міської ради, член комісії депутатської діяльності та законності. Безпартійний. На виборах до Львівської міської ради обирався за списками фракції БЮТ.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі