FANDOM

Юрій Драганчук (народився 6 листопада 1984) — український експерт і громадський діяч, радник Міністра фінансів з питань митної політики.

Компетенції Редагувати

Є старшим юристом юридичної фірми Саєнко Харенко, спеціалізується на міжнародних фінансових ринках і ринках капіталу.

Консультує щодо проектів міжнародного фінансування та транзакцій на міжнародних ринках капіталу за участю українських компаній в таких галузях економіки як: нафта та газ; сільське господарство, нерухомість, енергетика, телекомунікації, роздрібна торгівля та інші.

Консультував клієнтів щодо найбільшого в історії випуску єврооблігацій на суму 2,6 млрд. доларів США Міністерством фінансів України;

Консультував Північну Екологічну Фінансову Корпорацію (НЕФКО) щодо надання позик для впровадження Програми підвищення енергоефективності комунального сектору;

Брав участь у розробці нормативної бази спільно з ЄБРР для розробки інструментів фінансування Програми з підтримки енергоефективності муніципальних будівель в Україні (ESCO projects).

У квітні 2017 презентував схвалену Урядом Концепцію реформування ДФС в митному напрямку, що була підготовлена Мінфіном з урахуванням рекомендацій МВФ, митних стандартів ЄС та рекомендаціях митно-прикордонної служби США.[1]

Життєпис Редагувати

Освіта:

  • Диплом бакалавра з міжнародного права, отриманий в Інституті міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2001-2005.
  • Диплом магістра з міжнародного права, отриманий в Інституті міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2006-2007.
  • Диплом магістра з міжнародного економічного та торгового права, отриманий в університеті Брунел, Лондон, 2006-2007.

Володіння мовами: українська, російська, англійська.

Професійна діяльність

з 5 вересня 2005 року по 29 вересня 2005 року працював асистентом в London Registrars Limited;

з лютого по вересень 2006 року працював юристом в ПАТ «Укргазвидобування»;

з 2006 року працює старшим юристом в ЮФ «Саєнко Харенко».

Примітки Редагувати

  1. Міністерство фінансів України

Посилання Редагувати