FANDOM

Дангадзе

Северіон Дангадзе

Дангадзе Северіон Джумберович (народився 18 червня 1989) — український політик і підприємець грузинського походження. Голова Київської обласної організації партії Рух нових сил.

Біографія Редагувати

Народився 18 червня 1989 року у місті Донецьку в родині українки та грузина.

З шестирічного віку навчався в престижній британській школі Chigwell School у передмісті Лондону (1995-2001). У 12 років повернувся в Україну, де закінчив середню загальноосвітню школу. Має дві вищі освіти. У 2011 році закінчив Донецький національний університет ім. Василя Стуса за спеціальністю міжнародні відносини, а в 2017 році закінчив навчання в Національному юридичному університеті ім. Ярослава Мудрого, де здобув вищу освіту за спеціальністю правознавство.

Після закінчення університету займався приватною підприємницькою діяльністю. Працював на посаді радника голови правління АК «Національна компанія «Астана ЕКСПО-2017» в Республіці Казахстан.

Вільно володіє українською, англійською та російською мовами.

Політична та громадська діяльність Редагувати

Учасник Революції Гідності на Майдані 2013-2014 років. Брав участь у реалізації благодійних проектів, спрямованих на утримання дитячих будинків, підтримку простих людей. Займався збором коштів для учасників АТО.

Голова Київської обласної організації Руху Нових Сил.

Захоплення Редагувати

Мандрівки світом на мотоциклі, кінний спорт. Власним коштом збудував родинний храм в ім’я ікони Іверської Божої Матері в Харцизську.

Мови Редагувати

Посилання Редагувати

Випадкова вікі