FANDOM

Снимок4

ГРЕСЬ Ігор Борисович

ГРЕСЬ Ігор Борисович — український громадський діяч, віце-президент Асоціації «Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати» (ICC Ukraine)

Має досвід роботи на керівних посадах підприємств України, Російської Федерації, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади України (ЦОВВ). У виробничій діяльності пройшов шлях від майстра по обладнанню до голови правління підприємства, від головного спеціаліста до директора департамента Міністерства економіки України.

Має 4 ранг державного службовця

Майстер спорту СРСР

Життєпис Редагувати

Народився 12 травня 1958 у м. Київ.

Освіта вища:

  • Київський технологічний інститут легкої промисловості, машини і апарати легкої промисловості, інженер-механік (1982).
  • Білоруський Державний інститут народного господарства ім. Куйбишева, факультет організаторів промислового виробництва та капітального будівництва, організатор промислового виробництва (1987).

Підвищення кваліфікації:

  • Вищі курси для спеціалістів зарахованих на керівні посади підприємств, Міністерство легкої промисловості України, 1986 р. , м. Київ.
  • Бухгалтерський облік, Український заочний економічний інститут, 2000 р., м. Харків.
  • Державне управління, Українська академія зовнішньої торгівлі, 2007 р. , м. Київ.
  • Вищі курси іноземних мов при Міністерстві економіки України, 2010 р. , м. Київ.
  • Університет економіки і права КРОК, курси за програмою «Фінансовий директор», 2012, м. Київ.

Трудова діяльність Редагувати

IMG 1391

Міністерство економіки України, директор департаменту Ігор ГРЕСЬ

Текстильна промисловість (08.1982 — 10.1994)

  • Старший майстер, механік, начальник виробництва, Київський шовковий комбінат.
  • Начальник виробництва, Київське орендне підприємство «Троянда».

Державний комітет України з легкої і текстильної промисловості, Міністерство промисловості, Міністерство промислової політики (10.1994  – 12.1997)

  • Заступник начальника управління розвитку текстильної промисловості, начальник управління розвитку текстильної промисловості.
  • Начальник управління текстильного виробництва Головного управління легкої промисловості.

Текстильна промисловість (12.1997 — 03.2006)

  • Голова правління ВАТ "Луцький шовковий комбінат «ВОЛТЕКС», м. Луцьк.
  • Заступник директора ТОВ "Торговий Дім «Євразія», м. Київ.
  • Директор ТОВ «ТК-СХІД» та заступник директора ПП «Текстиль-Контакт», м. Київ.
  • Заступник генерального директора ТОВ «Ярцевський бавовняний комбінат», м. Ярцево, обл. Смоленська, Росія.

Міністерство економіки України (11.2006 — 10.2011)

  • Головний спеціаліст відділу співробітництва в рамках СНД департаменту співробітництва з СНД та Російською Федерацією.
  • Начальник відділу та заступник начальника відділу торговельно-економічного співробітництва з Білорусією, Молдовою, країнами Закавказзя та Центральної Азії департаменту співробітництва з СНД та Російською Федерацією.
  • Директор департаменту співробітництва з СНД та Російською Федерацією.
  • Заступник директора — начальник відділу департаменту державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

Досягнення у реальному секторі економіки

  • Реструктуризація підприємства ВАТ "Луцький шовковий комбінат"Волтекс" — створення трьох АТЗТ на базі майна комбінату, що дозволило забезпечити платежі до бюджету, по заробітній платі, а також покращити інвестиційну привабливість підприємства (дозволило вести роботу з банками Волинським Регіональним Управлінням" Приватбанк " м. Луцьк, «Авторитет» м. Київ). Була проведена робота по оптимізації виробничих цехів, встановлено комп'ютерну мережу.
  • На базі ліквідованого комбінату ВАТ «Донтекс» (м. Донецьк) через процедуру банкрутства брав участь у створенні та організації підприємства ВО «ТК-Донбас» (м. Донецьк). Також визначав майно ВАТ «Донтекс» для його викупу підприємством ВО «ТК-Донбас». Розробляв і організовував роботи з реалізації економічних, виробничих (в тому числі давальницьких схем переробки сировини та експорту продукції) та інвестиційних програм підприємства. Проводив економічний аналіз роботи підприємства. Забезпечення підприємства бавовняним волокно і побудова умов співпраці зі швейцарським бавовняним трейдером «Паул Райнхарт».
  • У 2003 і 2004 роках закуповував технологічне обладнання (фірм Trutschler, Rieter, Luwa) в Німеччині для прядильного виробництва ТОВ «ВО ТК-Донбас», у Німеччині та Італії (фірм Zimmer, Bruckner, Ramisch Kleinewefers, Harlacher, Reggiani) для оздоблювального виробництва ТОВ «Українська тентова компанія» (м. Харків). Брав участь в аукціонному розпродажу майна у Німеччині.
  • У 2005 і 2006 роках розробив і впровадив структуру управління якістю на ТОВ «Ярцевський БК», а також займався технічним переозброєнням прядильно-ткацької і оздоблювальної фабрик комбінату (поставки обладнання з Туреччини, Німеччини, Італії, Австрії). Розробив два бізнес-проекту технічного переозброєння підприємства, один із яких пройшов захист у Смоленській обласній адміністрації за програмою інвестиційної підтримки підприємств області. Інший пройшов експертизу у «Внешторгбанку» Росії (м. Москва) з метою визначення ліміту кредитування ТОВ «Ярцевський БК». За цим проектом надано кредит комбінату в сумі 51000тис.руб. терміном на три роки з відсотковою ставкою 7 % річних.

Досягнення на державній службі

Снимок

Робоча зустріч Міністра економіки України Б. М. Данилишина з Міністром економрозвитку РФ Е. С. Набіулліною (м. Москва 27.07.2009)

  • Брав участь в розробці «Державної програми розвитку легкої промисловості», у роботі міжурядових комісій з підготовки документів для підписання угод (1996 і 1997 р.р.) між Урядами України і Республіки Узбекистан про взаємні поставки товарів на основі клірингових розрахунків.
  • У 1996 році проводив роботу з розвитку співпраці між підприємствами Мінпрому і ТПП Ельзасу (Франція).
  • В рамках сільськогосподарської програми США «PL-480» Title 1 в 1997 р. брав участь в розробці бізнес-проекту та його реалізації, який дозволив для ВАТ «Херсонський бавовняний комбінат» та ВАТ «Текстерно» поставити із США близько 5600 тонн бавовняного волокна на суму 10 млн доларів США.
  • З метою забезпечення силових відомств України речовим майном, брав участь у розробці урядових нормативних актів, якими передбачалося фінансування виробництва речового майна для ЗСУ (профінансовані в 1997 р. із Бюджету України підприємства Концерн «Чексіл», АТЗТ «Черкаський шовковий комбінат», ВАТ «Херсонський бавовняний комбінат», АТЗТ «Лутекс», АТЗТ «Дарна» на загальну суму 8.8 млн.грн.), а також документів, які б обмежували використання бюджетних коштів на закупівлю вищевказаних видів продукції по імпорту.
Комитет 5 Укр РФ 191109

5-те засідання українсько-російського Комітету з питань економічного співробітництва Міждержавної українсько-російської Комісії (м. Ялта, 19.11.2009)

  • Брав участь у підготовці та проведенні міжнародних заходів за участю перших осіб України, а саме: 15-го, 16-го, 17-го та 18-го засідань  міжурядової українсько-білоруської змішаної комісії з питань торговельно-економічного співробітництва; 2-го засідання Міжпарламентської комісії зі співробітництва Верховної Ради України та Національних Зборів Республіки Білорусь; 8-го засідання міждержавної українсько-казахстанської комісії з питань торговельно-економічного співробітництва; 43-го, 44-го та 45-го засідань Економічної Ради СНД; Засідання Ради глав урядів СНД (м. Ялта, 20.11.2009); 5-го засідання українсько-російського Комітету з питань економічного співробітництва Міждержавної українсько-російської Комісії (м. Ялта, 19.11.2009).
  • Брав участь у роботі з підготовки пропозицій щодо вдосконалення механізмів державного контролю і введення заходів державного регулювання, зокрема, нетарифного регулювання ЗЕД, а саме — розробка та підготовка проектів законодавчих та нормативно-правових актів, спрямованих на державне регулювання ЗЕД.
  • Готував пректи законодавчих та нормативно-правових актів щодо впровадження в Україні правил Міжнародної Торгової Палати «Інкотермс-2010» без порушень авторських прав цієї Палати, що в свою чергу було позитивно сприйнято цією міжнародною установою і відмічено Генеральним секретарем Жан-Ги Каррье у листі від 13.07.2011 на ім’я Президента України. 
  • В МЕУ проводив розслідування з метою встановлення фактів дискримінаційних та / або недружніх дій з боку інших держав, митних союзів або економічних угруповань щодо законних прав та інтересів суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності. І мав ефективний досвід у проведенні розслідуваннях щодо дискримінаційних дій іноземних держав по відношенню до суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності України. За результатами цих розслідувань в 2009 році створені для українських товарів на митній території Білорусі умови торгівлі відповідно з аналогічними білоруськими товарами та у 2011 році застосовані кількісні обмеження щодо імпорту в Україну певного класу автомобілів з Узбекистану.

Писиделки

Перше засідання Громадської ради при Мінекономрозвитку України за участю Міністра Прасолова І. М.

З 12.2012 по теперішній час — у громадському секторі, є віце-президентом Асоціації «Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати» (ICC Ukraine).

Досягнення у громадських організаціях

  • Активно брав участь у роботі ініціативної групи з питань створення Громадської ради при Міекономрозвитку України. Заступник Голови Громадської ради при Мінекономрозвитку України (2013—2015).
  • Під час роботи Другого засідання українсько-кувейтської міжурядової комісії з питань економічного, технічного та торговельного співробітництва за сприянням Посольства України в Державі Кувейт та за участі ТПП Кувейту з 15-19.12.2013 проведено бізнес-форуму та переговори між діловими колами України та Кувейту, а також бізнес-консультації у Державі Катар.
IMG 2697

Конференція на тему: «Інформаційні війни»

  • У рамках Інформаційної безпеки України, брав участь у організації та проведенні конференції на тему: «Інформаційні війни та їх вплив на розвиток сучасності». За результатами конференції підготовлено Звернення української громадськості до ВР України, КМУ, РНБО України щодо забезпечення інформаційної безпеки України, норми якого були в основі Указу в.о. Президента.
  • У травні 2014 року організував візит кувейтської компанії Насер Аль Сайєр Груп до України та проведення робочих зустрічей з діловими колами України, а також на рівні Голови ОДА Київської області.
  • Розроблено Концепцію збільшення експорту та страхування українських товарів, яка презентована 26.09.2014 на Міжнародному юридичному форумі та висловив думку, що євроінтеграційний напрямок і ринок Європи не компенсує втрати ринку РФ та країн СНД. Зазначена Концепція була надіслана до КМУ та Мінекономрозвитку України.
  • У період з 30.10.204 по 07.11.2014 організовано діловий візит до ПАР. Протягом візиту відбулись бізнес консультації з BUSA, з керівництвом компанії SASOL (200 млрд.дол. США оборот річний), WESGRO та ТПП Кейптауна.
Image-118653c23194bed7995c3ee0dac2d18251c7daa6ac4a7200a4ed6fae6a63ef22-V

Робоча зустріч в МЗС України

  • У період з 22.09 по 29.09.2015 організовано візит в Україну представників ділових кіл країн Перської затоки, а саме: Генерального секретаря Федерації палат країн Арабської затоки пана Абдулрахіма Хассана Накі, Радника Генерального секретаря Федерації палат країн Перської затоки пана Кадхема Іса Альсаїда, члена правління Міжнародного Інвестиційного Банку Королівства Бахрейн пана Аабд Аль Зіраю. Відбулися робочі зустрічі з представниками МЗС України, Міністром агрополіти України, керівництвом Укрексімбанку та Райффайзен банк Аваль та діловими колами України.
  • У рамках діяльності Банківською комісії ICC Ukraine організував майстер-клас Джеймса Бірна директора Інститута міжнародного банківського права та практики (IIBPL, США) на тему: «Актуальні питання Міжнародної практики за банківськими гарантіями і документарними акредитивами» (м. Київ,04.11.2013). Під патронатом ЄБРР провів 04.10.2016 семінар на тему: «Документарні операції: інкасо та акредитиви». Спільно з ЄБРР, АТ "Укрексімбанк", АТ "Ощадбанк" організував та провів 04.10.2017 Silk Road Trade Finance Forum з питань торгового фінансування форум на тему: "Trade Trends Between Asia And Middle East".
    Форум 04.10

    Форум 04.10.2017 з питань торгового фінансування

  • Опублікував двомовні продукти для бізнеса ICC, які використовуються під час здійснення зовнішньоекономічних операцій: Incoterms 210, Коментарі ІСС до правил Incoterms 210, UCP 600, URDG 758 та Форс-мажор.

Спортивні досягнення Редагувати

Активно займався спортом (11.1973 — 03.1980).

1110005

Потрійний стрибок, Ігор ГРЕСЬ

Посвідчення Майстра спорту СРСР Ігоря Греся

Посвідчення Майстра спорту СРСР

  • Найкращі результати: у потрійному (16.32м) та стрибках у довжину (7.65м).
  • Переможець ЦР Динамо 1975 р. та 1976 (двічі)
  • Чемпіон України 1976 р.
  • Переможець ІІ Молодіжних Ігр України, 1977 р.
  • Переможець 1/2 фіналу Кубка СРСР 1977 та призер 1/2 фіналу Кубка СРСР (3 місце) 1979 р.р.
  • Переможець Республіканських змагань «НАШІ РЕЗЕРВИ», 1978 р.
  • Переможець Спартакіади м. Києва у стрибках у довжину та призер (2-ге місце) у потрійному стрибку, 1978 р.
  • Першість ВЦСПС, 4-те місце, 1978 р.
  • Чемпіонат СРСР, 13-те місце, 1978 р.
  • За публікаціями СПОРТИВНОЇ ГАЗЕТИ входив до списку 10 найкращих стрибунів України у потрійному, 1977, 1978 р.р.

Відзнаки Редагувати

  • Грамота Міністерства промислової політики України, 1999 р.
  • Почесна Грамота Волинської Обласної Державної Адміністрації, 2000 р.
  • Нагрудний знак Міністерства економіки України «За сумлінну працю» ІІІ ступеня, 2009 р.

Контакти Редагувати

01030, м. Київ, вул. Рейтарська, буд. 19 б, тел./факс +38 044 272 64 06, е-mail: grib@iccua.org

Посилання Редагувати