FANDOM

Baklanova

Олександра Бакланова

Олександра Бакланова — громадський діяч, експерт у сферах розробки стратегій для бізнесу, менеджменту, управління змінами.

Компетенція Редагувати

Консультант зі стратегії та управління змінами. Спеціалізується на складних випадках, які потребують перетину компетенцій.

Nestor Group Karel Schwarzenberg

Члени Несторівської групи під час зустрічі із Карелом Шварценберґом у Празі, 10 травня 2013. Олександра Бакланова — перша ліворуч.

  • Співзасновниця та учасниця у Несторівська група (з 2012) — міждисциплінарна експертна група (візія для України).
  • Співзасновниця та учасниця у Унівська група (з 2008) — міждисциплінарна експертна група (візія для міста Львова).
  • Член Дорадчої ради Школи лідерства та Менеджменту в Українському Католицькому Університеті
  • Член Дорадчої ради Благодійного Фонду Богдана Гаврилишина.

Кар'єра та досягнення Редагувати

Має освіту з міжнародної економіки та Executive МВА.

Працювала в Європейській штаб-квартирі SONY (Німеччина) перед тим, як повернутися до України і приєднатися до команди, яка створила kmbs (Києво-Могилянську Бізнес-Школу) – Олександра побудувала один із трьох підрозділів Школи.

Після запуску kmbs працювала стратегічним радником для інвестиційного банку.

Перед бізнесовою кар'єрою, присвятила п’ять років роботі в некомерційному секторі – створила локальний офіс міжнародної молодіжної організації AIESEC, а згодом стала віце-президентом AIESEC в Україні.

Викладає в Києво-Могилянській Бізнес-Школі, Львівській Бізнес-Школі та для чисельних некомерційних проектів – суспільних, культурних, мистецьких, просвітницьких, правозахисних.

Посилання Редагувати