FANDOM

Лариса Антощук – український юрист і громадський діяч, менеджер, керівник практики з вирішення податкових спорів КПМГ в Україні, партнер юридичної фірми «Такс Терра».

Життєпис Редагувати

Закінчила Національний університет «Острозька академія» (правознавство), Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (міжнародне право).

Компетентність Редагувати

Спеціалізується на питаннях оподаткування та розмитнення. Представляє інтереси клієнтів в адміністративних та господарських спорах.

Лариса є ліцензованим адвокатом із досвідом супроводження та консультування міжнародних і українських компаній понад 10 років.

Має досвід представництва інтересів клієнтів під час вирішення податкових спорів на досудовому та судовому етапах, в тому числі, у вищих судових інстанціях та в Європейському суді з прав людини. Портфоліо клієнтів з вирішення податкових спорів складають компанії, що представляють медіа, фармацевтичний і косметичний бізнес, компанії-виробники промислового обладнання, ІТ-компанії.

Досвід Лариси включає консультування транснаціональних компаній в різних галузях права: податковому, митному, валютному, господарському, трудовому, а також щодо питань оподаткування.

Під її керівництвом реалізовано спори щодо відшкодування ПДВ, повернення переплати з податку на прибуток на банківський рахунок платників податків, справи по «нікчемним правочинам», спори щодо застосування конвенцій про уникнення подвійного оподаткування.

Має досвід участі в судових процесах, пов'язаних з визнанням положень Податкового кодексу України дискримінаційними по відношенню до компаній-нерезидентів.

Ключовими податковими напрямками є податкові перевірки, запити податкових органів, досудове врегулювання спорів, супровід податкових спорів, представництво у суді по податкових спорах, податкове консультування та планування.

Розвиває інститут податкових консультантів в Україні, є директором громадської організації «Палата податкових консультантів».

Бере участь у законопроектній роботі та діяльності Громадської ради при комітеті з податкових та митних питань Верховної Ради України.

Експерт групи «Податкова реформа» РПР[1].

Примітки Редагувати

  1. Податкова реформа – Реанімаційний Пакет Реформ Перевірено 2017-05-10

Посилання Редагувати

Інтерв'ю:

Випадкова вікі