FANDOM

Анатолій Амелін

Анатолій Амелін

Анатолій Ігорович Амелін — український підприємець, державний службовець і громадський діяч

Співзасновник і директор економічних програм Українського інституту майбутнього.

Голова координаційної ради Асоціації випускників «Аспен Україна».

Життєпис Редагувати

Народився 18 серпня 1977 року в Донецьку.

Після закінчення загальноосвітньої школи поступив у Донецький державний технічний університет, який закінчує в 1994 році.

Поступив на економічний факультет у Міжнародний університет фінансів. У 2000 році став фахівцем у галузі «Фінанси і страхова справа».

В рік отримання диплому прийшов у «Керамет Інвест» на посаду трейдера, на основі конкурсного відбору. Крім курирування «Керамет Інвест», він з 2000 по 2010 рік був учасником різних наглядових та біржових рад («Перспектива», «ПФТС», «ІННЕКС» і «Юпрас Капітал» та ін).

2006 — очолив команду «Українські Фонди» і отримав вчений ступінь MBA в галузі міжнародної економіки, пройшовши курс навчання в Міжнародному інституті менеджменту.

2009 — купив «Керамет Інвест» і змінив назву на «Альтана Капітал».

2010 — продав свій бізнес і очолив департамент корпоративних відносин у Національній Комісії з цінних паперів та фондового ринку. З 2011 року Член Національної Комісії.

2013 — став одним з членів Інвестиційної ради, яка займається створенням ефективного ринку залучення капіталу на Українській біржі.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі