FANDOM

Громадська організація «Інститут соціально-економічної трансформації» (ІСЕТ) створена з метою сприяння розбудові суспільства з відкритим доступом та досягненню сталого економічного розвитку країни.

Місія Редагувати

Місією ІСЕТ є:

  • Розробка та адвокатування імплементації ключових економічних та соціальних реформ у країні
  • Сприяння створенню нового суспільного договору та його адвокація
  • Подолання системної соціально-економічної та гуманітарної кризи та досягнення сталого розвитку країни
  • Підвищення впливу громадськості на фіскальні та економічні процеси в країні, покращання доступу громадськості до інформації

щоб Україна майбутнього постала як:

  1. суспільство сталого розвитку, де задоволення людських потреб враховує можливості природи до підтримання біорізноманіття, ресурсного забезпечення людства та регенерації відходів, яке функціонує на засадах культурного розвитку та інклюзивного економічного розвитку;
  2. відкрите суспільство, яке забезпечує можливості для формування та реалізації людини на основі толерантності, поваги до іншого та загальнолюдських цінностей, при збережені суспільної єдності;
  3. суспільство з інклюзивною освітою, у якому створені можливості для освіти впродовж життя і відкриті умови для докладання здобутих знань і реалізації творчих зусиль.
  4. держава із публічною архітектурою, яка забезпечує поєднання прагнень і можливостей окремого громадянина, громади, народу України визначати склад і форми реалізації публічної політики, при використанні потенціалу публічних органів як інструментів сприяння цілям і завданням такої політики з дотриманням безпеки та територіальної цілісності держави.

Люди Редагувати

Експерти Інституту соціально-економічної трансформації:[1]

  • Дубровський Володимир, старший економіст, автор аналітичних та дослідницьких робіт, зокрема з питань приватизації, ділового клімату, МСБ, політичної економіки реформ, макроекономічного аналізу та прогнозування, досвід роботи більше 20 років.
  • Несходовський Ілля, економіст, головний експерт групи Податкова та бюджетна реформа Реанімаційного пакету реформ, участь у розробці більш ніж 10 законопроектів, автор аналітичних та дослідницьких робіт з макроекономіки та фіскальної політики.
  • Третьякова Галина, фінансовий експерт, член ЦКР Національної ради по реформі фінансового сектору, досвід роботи у фінансовій галузі більше 10 років.
  • Гетман Олег, економіст, координатор групи Податкова реформа та реформа Фінансового сектору Реанімаційного пакету реформ.
  • Бондаренко Руслан, економіст, експерт групи реформа Фінансового сектору Реанімаційного пакету реформ, досвід роботи у фінансовій сфері більше 10 років, автор аналітичних матеріалів по ринках капіталів, курсоутворенню та бюджету.
  • Вячеслав Черкашин, старший аналітик з питань податкової політики, автор публікацій та дослідницьких робіт з питань податкової та митної політики.
  • Панасюк Андрій, радник ІСЕТ, фахівець з питань податкового законодавства.

Колишні експерти:

  • Кухта Павло, економіст «Центру економічних рішень», автор публікацій та дослідницьких робіт з макроекономіки та бюджету.
  • Блінов Андрій, макроекономіст, радник ІСЕТ, автор публікацій та дослідницьких робіт з питань бюджету та фінансового сектору.

Публікації Редагувати

Примітки Редагувати

  1. http://iset-ua.org/ua/pro-nas

Посилання Редагувати

Випадкова вікі